پروين دخت يزدانيان؛بي بي قصه هاي مجيد درگذشت…

مارس 25, 2012

فیسبوک محمد حسینی :

من وقتی دانشجوی دانشگاه اصفهان بودم حدود ۴۰۰ شب خونه پوراحمد ها رفت وآمد کردم…بی بی زنی عجیب…قوی و دوست داشتنی بود…مهرداد کارگردان خیلی خوبیه…پسر آخر خانواده بود….هنوز بی بی جلوی چشممه…خانواده ی خاص و بزرگی هستند..خدا بیامرزه بی بی قصه های مجید رو…من ۲۶ ساله که این خانواده رو میشناسم…تسلیت میگم به پسرهاش و دختراش ..خصوصا به مهرداد پور احمد که خیلی دوسش دارم….مهرداد جان منو در غمت شریک بدون….

 بی بی بدون شوهر با زحمت بچه هاشو به اینجا رسوند…بچه هاش هر چی دارند از بی بی دارند…

 

پاسخی بگذارید

