یک توضیح..

اکتبر 6, 2011

 

فیسبوک حسینی :

دوستانی که پیام میفرستید ..اگه بعضی مواقع من مطالب طنزی که به فکرم میرسه میزارم بخاطر احترام به اون ۴۰٪ که حسینی غیر سیاسی را پسندیدن است…الان دارم با چند حزب و گروه صحبت میکنم تا با یکیشون کار سیاسی رو شروع کنم..در ضمن شدیدا دارم مقاله و کتاب سیاسی میخونم..به هر حال در دنیای سیاست تازه واردم.!!بی گدار نباید به آب زد.

 

یک پاسخ to “یک توضیح..”

  1. Aja said

    امیدوارم همانطور که در عرصه هنری موفق بودین در عرصه سیاست هم که به نوعی هنر هم هست خوش بدرخشید .
    دوستتون دارم آقای حسینی !

پاسخی بگذارید

