استیو جابز مدیر کمپانی اپل درگذشت .

اکتبر 6, 2011

فیسبوک حسینی :

سیبی که آدم و حوا چیدن شیطان کشف شد ! رو سر نیوتن افتاد جاذبه کشف شد ! استیو جابز گاز زد اپل کشف شد ! خلاصه یه سیب مارا از خرافات به علم رسوند..روحت شاد استیو

 

3 پاسخ to “استیو جابز مدیر کمپانی اپل درگذشت .”

  1. Aja said

    البته من ، نوعی دیگر به قضیه نگاه میکنم!چرا؟ چون :
    خدا ما رو بخاطر یه سیب ناقابل از بهشت بیرون انداخت! حالا هم بخاطر خوردن آب انگور میفرسته جهنم!!
    حالا نمیدونم مشکل از میوه هاست یا. . . .!

    • دین دار said

      چه نکته خوبی اشاره کردی تا حالا به این دقت نکرده بودم که خدا با میوه ها انقدر مشکل داره ، تو با ایمان من بازی کردی و اعتقاداتم را داغون کردی ، حال من چه کنم ؟؟؟؟

  2. jafar said

    100 در 100 مشکل از میوه ها نیست …..

پاسخی بگذارید

