مرگ دختر جوان در پی حمله پلیس به یک مهمانی

سپتامبر 24, 2011

فیسبوک محمد حسینی :

اصولا من آدم مودبی بودم.پیشاپیش از دوستان عذرخواهی میکنم .ببین تو چقدر کثیفی که من بعد از ۱۸ سال مجبور میشم فحش بدم تا تخلیه بشم !آقای بسیجی هر احمقی میدونه ورود به خانه مردم در اسلام حرامه .تو عربستان ٬ دوبی٬کویت وغیره هم همینطوره!!من کتابهای بیشتر ادیان رو خوندم ٬آدم مذهبی هم نیستم٬هیچ دینی همچین دستوری نداده.اسلامتونم میگه لا تجسسوا!!.پولی که به زن و بچت میدی از لجن هم کثیفتره!!شما تنها گروهی هستید که حالم ازتون بهم میخوره..بدلیل کشته شدن این دختر باید رئیس پلیس مشهد عوض بشه !!لطفا اینو اشتراک گذاری کنید..همه باید بفهمند…توی هر کشوری این اتفاق بیفته رئیس پلیس کل کشور را عوض میکنند و پدر اون پلیسها رو در میارن…{.به دنبال حمله نیروهای پلیس به یک «مهمانی مختلط» در آپارتمانی در مشهد، یک دختر جوان در تلاش برای فرار از دست ماموران جان داد.!!!}..

 

 

 

 

 

2 پاسخ to “مرگ دختر جوان در پی حمله پلیس به یک مهمانی”

  1. ناشناس said

    خود مسلمانان روایت می کنند که روزی حضرت محمد با علی و عمر نشسته بودند و ناگهان یک نفر آدم فضول آمد و خبر داد که هم اکنون در خانه ای زن و مردی مشغول زنا هستند! حضرت محمد به علی گفت تا به آنجا برود و موضع را پیگیری نماید. علی تا به خانه رسید چشمانش را بست و در خانه را باز کرد!(اینجای قضیه اشکال حقوقی دارد!) زن و مرد که عریان بودند ناگهان علی را دیدند که با چشمان بسته وارد خانه شد! پس با وحشت ,سریع لباس خود را پوشیدند و هر کدام از گوشه ای فرار کردند! پس از مدتی علی چشمانش را گشود و چیزی ندید! پس بسوی حضرت محمد آمد و گفت: من به آنجا رفتم و چیزی ندیدم! و حضرت محمد این کار علی را بسیار ستود.

  2. mostafa said

    مسعولان بی تجربه اشتباه را باخطای نا بخشودنی پاسخ میدهند و متاسفانه به پای اسلام تمام میکنند .جان و ابرو در جامعه ما حرمت ندارد

پاسخی بگذارید

